Çalıştığım yer özel sektör, üst üste rapor alsam 3 günlük bir şey olur mu?

3 gün rapor almıştım bir 3 gün daha alsam
Çalıştığım yer özel sektör, üst üste rapor alsam 3 günlük bir şey olur mu?
Cevapla