Dgs ile Örgün + Açıktan Okunabilir mi?
Merhaba arkadaşlar size bi sorum var inşallah güzel cevaplarla birbirimizi aydınlatırız.
Öncelikle ben geçen sene dgs ile bilgisayar müh. ne geçtim ve örgün olarak okuyorum.
(2022) Bu sene tekrardan dgs sınavına girip açıköğretim bölümü kazanmak istiyorum (2023).
Bu şekilde biri örgün biri açıktan iki bölümü okuyabilir miyim?
(Not: Şimdi bazı arkadaşlar 2. üniversite kapsamında sınavsız okuyabilirsin derse diye yazma gereği duydum , 2. üniversitede 1. sınıftan başlatıyorlar ama dgs ile yerleşirsen eğer 3. sınıftan devam edebiliyorsun , ben bundan yararlanmak istiyorum )
Diyeceklerim bu kadar , bilen arkadaşlar yazarsa veya aynı durumda olanlar çok mutlu olurum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ikinci üniversite kapsamında belki açık öğretim okursun ama tekrar dgsye gerek var mı bunu bilemedim
şöyle 2. üniversite kapsamında da okuyabiliyorum ama o zaman 1. sınıftan başlatıyorlar , bu şekilde 3. sınıftan başlama fırsatından yararlanmak istiyorum
Bende bu yıl ilk DGS sınavıma gireceğim inşallah kazanabilirim de bende iki lisans aynı anda gibi düşüncelere gelebilirim yaa , yoruldum ama olsun
bence yapabilirsin ama durumlara da bağlı tabii ki , sen de 2. kez mi dgs sınavına giriceksin , doğru mu anladım?
Hayır bu sene ilk kez gireceğim sınava kazanırsam belki ilerde bende sizin gibi yapabilirim
Anladım kusura bakmayın gece gece biraz uykuluyum pek doğru anlayamadım. İnşallah isteklerinize ulaşırsınız , hakkınızda hayırlısı olsun
Amin inşallah 🌸
Evet oluyor
çok teşekkür ederim cevabınız için
Evet
çok teşekkür ederim cevabınız için
Rıca ederim 😊
Okunabilir ama girmeyin dgsye sakın
neden öyle dediniz ki?
Ben okuyorum kanka açıktan 4 yıllık DGS ile
Ve eğer şu an 4 yıllık bir bölüm okuyorsan DGS gerekmeden 2. Üniversite kapsamında sınavsız açıktan bir bölüm yazabilirsin.
Tamam ben de Dgs ile sınava girdim örgün okuyorum , bunun dışında bir de bu sene tekrar sınava girip aöf kazanırsam , hem örgün eğitim hem açıköğretim lisans okuyabilirim di mi onu merak ettim
2. üni kapsamında olduğunu biliyorum fakat o zaman 1. sınıftan başlatıyor , dgs ile aöf kazanırsam direkt 3. sınıftan başlatıyor çoğu üniversite ondan yararlanmak istiyorum o yüzden dedim
Okuyabilirsin ben şu an açıktan iki bölüm okuyorum
Sen yinede okulun öğrenci işlerini ara detaylı bilgi al
Tamamdır , teşekkür ederim , şu an haftasonu arayamıyorum , hafta içi inşallah arayacağım
Rica ederim 💐 başarılar
Tabi maaalesef
Anlamadım olumlu mu olumsuz mu cevap , birileri yapabilirsiniz dediler, ama bazı kişiler de olmaz dedi , siz olumlu mu olumsuz mu diyorsunuz ve açıklar mısınız?
Olabilir tabi ama sen neden böyle dusundun gunun sonunda
yani kesin yapıcağımdan değil ama elimde böyle bi fırsat var mı onu merak ettim , şu an 1-1.5 yılım var gibi görünüyor okulun bitmesine , onun dışında böyle bi imkanla 2 lisans bölümünü 2 yıl içinde bitirme imkanı doğabiliyor mu onu araştırıyorum , ama bence yüksek lisans yapmak daha mantıklı olabilir , ama var yani di mi böyle bi imkan?
iki sene ard arda dgs ye girip birinde örgün lisans diğerinde açık lisans kazanıp ikisini birlikte okumak?