Manuel arabada yokuş aşağı inerken hızımızı nasıl düşürürüz?

Arkadaşlar yeni sürücü adayıyım. Acemiyim. Korkuyorum hali ile. Yokuş aşağı isterken hızımızı nasıl düşürürüz. Sadece frene mi basmam lazım. Deneme amaçlı yaptım ama yine de hızlı indim frene basmama rağmen. Kimisi de fren +yarım debriyaj diyor. Ne yapmam lazım

Manuel arabada yokuş aşağı inerken hızımızı nasıl düşürürüz?
Cevapla