Sizce iki yıllık basit bir bölüm kazanıp dil öğrenmek mantıklı mı?

dil öğrenip bu konuda biseyler yapmak istiyorum üniversiteyide okumuş olmak icin okumayı sizce mantıklı mı

Sizce iki yıllık basit bir bölüm kazanıp dil öğrenmek mantıklı mı?
Cevapla