İşe girdiğimden beri ders çalışmam çok aksadı, işi bırakmalı mıyım?

Sınava 2 ay var bırakmalı mıyım bu saatten sonra bir şey olmaz mı
İşe girdiğimden beri ders çalışmam çok aksadı, işi bırakmalı mıyım?
Cevapla