İşi şak diye bırakıp aylarca issiz kaldığınız oldu mu?

Havaların güzelliğine sakin aldanmayin guzum, yeni bir aşk yeni bir iş yeni gülecek bir neden lazım şarkısıyla gaza gelip işi bıraktım 9 aydır nerdeyse işsiz geziyorum..

Hoş son 2 aydır iş arıyorum, öncesinde kafa dinledim ama yine de iş bulmak ciddi manada zor. Hele önceki yeriniz çok iyiyse aynı kalitede bir yer bulamiyorsunuz

İşi şak diye bırakıp aylarca issiz kaldığınız oldu mu?
Cevapla