Havaların güzelliğine sakin aldanmayin guzum, yeni bir aşk yeni bir iş yeni gülecek bir neden lazım şarkısıyla gaza gelip işi bıraktım 9 aydır nerdeyse işsiz geziyorum..
Hoş son 2 aydır iş arıyorum, öncesinde kafa dinledim ama yine de iş bulmak ciddi manada zor. Hele önceki yeriniz çok iyiyse aynı kalitede bir yer bulamiyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Allah işini rast getirsin gerçekten zor ortamı şartları vs
Aynen öyle
Kurumsal firmadaydim ben bir de.
Ama öyle şeyler yaşadım ki artık gururuma onuruma dokunmaya başlamıştı.
Ne gibi sakıncası yoksa
Çok uzun hikaye ama 3.5yilin her günü bir şey yaşadım
Olaysiz moralim bozulmadan bir günüm geçmedi.
Valla iyi dayanmışsın sen ya 3,5 yıl dile kolay
Hiç sorma baya kendimi hiçe saydım, öz saygımı kaybettim..
Biraz daha dayanayim diye diye sagligimdan olup çıktım.
Neyse inşallah bundan sonra gönlüne göre bir iş bulursun
Ben 😅 ama kendimden kaynaklı iş vardı boşta kalmak istedim bi müddet, kötü bişey oda ayrı tabi
İşi bıraktım kafam rahat 😌
fevri düşüncelere karşıyım
Yeni bıraktım dur 😅
Umarım başka bir iş bulup birakmissindir
Hayır 😅😅
Geçmiş olsun 😀
Umarım baya para biriktirmissindir, lazım olacak
Hahahahaha iç karartmaz mısın
Gelecekten geliyorum diyorum sana
Ne iş yapıyordun😅
Mezarlık bekçiliği
Ciddi soruyorum
Hayir