Yıllarca okudum, şimdi Popeyes'ta çalışıyorum, insanlar bu ayrıcalıkmış gibi davranıyor. Bu devirde iş bulmak ayrıcalık mı?

Yılarca okul okumuş biri olarak Popeyes ta mutfakta çalışıyorum ama durumumu duyanlar bana üzülmesi gerektikleri yerde sanki bu bir ayrıcalıkmış gibi davranıyorlar sizce bu devirde iş bulup çalışmak ayrıcalık mı?
Yıllarca okudum, şimdi Popeyes'ta çalışıyorum, insanlar bu ayrıcalıkmış gibi davranıyor. Bu devirde iş bulmak ayrıcalık mı?
Cevapla