31 yaş okumak için geç mi? Detayı da okur musunuz?

Okumanın yaşı yok sözüne tabiki inanmıyorum. Sonuçta 60 yaşındaki bir insanın okuması mantıksız olur değil mi? Ama ben trafik kazası yüzünden kendimi ancak toparlamiş biriyim. Bu yaştan sonra sıkı bir çalışma ile bu yıl tyt sınavına girip iki yıllık üniversite okumak ve kpss sınavına girmek çok istiyorum. Ama şöyle bir durum var ben KPSS sınavını kazanırsam ki geçen ki puanım çok kötü değildi 27 soru eksik yapmama rağmen. Yetistiremedim de süreyi. Kpss sınavını kazanırsam memur iki yıllık açıktan ihtisas veya sanat tarihi kazanırsam okumak istiyorum ama bunları bitirirken işe başlamak tek başıma hayat kurmak için çok geç olur mu?
31 yaş okumak için geç mi? Detayı da okur musunuz?
Cevapla