Uludağ işletme lisans mezunuyum, muhasebe meslek elemanı olarak çalışmak istiyorum. Başlangıçta ne kadar ücret talep etmeliyim?

Merhaba değerli arkadaşlar Uludağ Üniversitesi işletme mezunuyum. Okul zamanlarında muhasebe dersleri ile aram çok iyiydi, ve fark ettim ki bu mesleği sıkılmadan yapabilirim.

Çalışma hayatına muhasebe departmanında başlayıp ilerlemek istiyorum, henüz deneyime sahip değilim. Hal böyleyken iş görüşmelerine gittiğim zaman "ücret beklentiniz nedir" diye sorduklarında cevabım ne olmalı acaba?

Ve bu arada mali müşavir büyüklerim ne kadar kazandıklarını paylaşırsa çok müteşekkir olurum. Düzce'de yaşıyorum ve mezun olduktan sonra kariyer hedefime uygun iş arıyorum fakat 1.5 2 yıldır işsizim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Uludağ işletme lisans mezunuyum, muhasebe meslek elemanı olarak çalışmak istiyorum. Başlangıçta ne kadar ücret talep etmeliyim?
Cevapla