Modellik için başvuru yapmıştım yakında bir çekim varmış çağırdılar?

Sizce dikkat etmem gereken birşeyler var mı?(yaşım 18 annemle babam bzde gelelim diyorlar da utanıyorum ya bebekmiyim ben😅)
Modellik için başvuru yapmıştım yakında bir çekim varmış çağırdılar?
Cevapla