Üniversite 2. sınıfım ortalamam çok iyi değil. Yüksek lisans için sorun olur mu?

Gençler ben 2. sınıf üniversite öğrencisiyim ilk 2 yıl hiç dersleri önemsemediğim için ortalamam çok kötü kaldığım dersleri versem ortalamamı ne kadar yükseltir yüksek lisans düşünüyorum Cevaplarsanız sevinirim teşekkürler

Üniversite 2. sınıfım ortalamam çok iyi değil. Yüksek lisans için sorun olur mu?
Cevapla