Bu programlara çıkmak için para verdiklerini duydum. Duyduğuma göre bunlar seni davet etmiyor sen gidip konuşmak için 100 bin 200 bin kadar mevla veriyorsun. O hesap olabilir belki siyasetçiler için bu böyle. Şu an'a kadar hiç Türk fizikçi duymadım. Fazla reklamlarını yapmıyorlar.
yo hiç te bile onlarda çok daha zeki adamlar öğrenciler var Türkiyede. Bulmuş cahil bir halkı hava atıyor Türkiyede işte. Şişirilmiş birisi bir çok hatalı sözleri düşünceleri var. Felsefe bilmiyor fizik bilmiyor eleştirel düşünemiyor. İyi bir taş uzmanı cahil halk iyi pohpohlamış sadece. Tarihci olanıda kan içen sultanları anlatan biri yıllardır
Dediğim gibi iyi bir fizikci değil iyi bir matematikci değil alanı fizik bu alanlarda normal sıradan bir vatandaştan bile cahil olabilir. Ama aşağlık kompleksi olan nesiller olduğumuz için.. neyse
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Jeolog yer bilim = kütle çekim, dünya kabuğu, çekirdek, manyetizma.
Teori = Bir tarihte birisi iddia atmıştır ve bu teori olmuş tarihçide bu insanı inceler buna benzer teori ortaya koyan insanları inceler.
Ülkemin fizikcileri ne güne kaldı
Bu programlara çıkmak için para verdiklerini duydum. Duyduğuma göre bunlar seni davet etmiyor sen gidip konuşmak için 100 bin 200 bin kadar mevla veriyorsun. O hesap olabilir belki siyasetçiler için bu böyle.
Şu an'a kadar hiç Türk fizikçi duymadım. Fazla reklamlarını yapmıyorlar.
Son soruma yanıt yazar mısın?
Çünkü bu adamlar her dalda profesör :D kendi alanlarında ordinaryüs
Sırf reyting için
O iki hocanın IQ su ülkenin %52 sinden fazla :D reyting için diyorsan sen bilirisn
yo hiç te bile onlarda çok daha zeki adamlar öğrenciler var Türkiyede. Bulmuş cahil bir halkı hava atıyor Türkiyede işte. Şişirilmiş birisi bir çok hatalı sözleri düşünceleri var. Felsefe bilmiyor fizik bilmiyor eleştirel düşünemiyor. İyi bir taş uzmanı cahil halk iyi pohpohlamış sadece. Tarihci olanıda kan içen sultanları anlatan biri yıllardır
sensin :D
Dediğim gibi iyi bir fizikci değil iyi bir matematikci değil alanı fizik bu alanlarda normal sıradan bir vatandaştan bile cahil olabilir. Ama aşağlık kompleksi olan nesiller olduğumuz için.. neyse
alanı jeoloji diyexektim... tüm odağını oraya vermiş biri
Herbokolog oldukları için