Kasiyerim ama hesaplama konusunda iyi değilim. Ne yapmam lazım?

Kasiyerim yeni başladım ama kasada bozuk para kalmıyo müşterilerden ne kadar isteyeceğimi hesaplayamıyorum tutar küsüratlı olduğu için kafam karışıyor bu sefer de kasada bozuk kalmıyor geri dönmek zor oluyor yardımcı olur musunuz?

Kasiyerim ama hesaplama konusunda iyi değilim. Ne yapmam lazım?
Cevapla