Tıbbi sekreterlik okumak istiyorum, bilgisi olan var mı?

Arkadaşlar eğer bu bölümü okuyan ya da okuyan tanıdığı olanlar fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim 😊

Şöyle başlayayım ilk başlarda hemşirelik istiyordum ve sanırım 4 senedir hayalimdi ama daha sonra derslerim kötü gitti ve bu hayalim yavaş yavaş söndü ama hayalim hep hastanede calismak o hastanenin bir parçası olmak istiyorum. Hergün hastanede calismak istiyorum babam 2 senelik bölümlere yani tyt ile alanlara bak dedi ve tıbbi sekreterligi gördüm kafama yattı temiz iş ama burdaki kişilere sormak istiyorum bilgi veriri misiniz lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
9. sınıfım çok iyiydi 87 ortalama ile geçtim ama 10. sınıfım 9 a nazaran az iyi ama calisirsam tyt yi hallederim
Tıbbi sekreterlik okumak istiyorum, bilgisi olan var mı?
Cevapla