Arkadaşlar eğer bu bölümü okuyan ya da okuyan tanıdığı olanlar fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim 😊
Şöyle başlayayım ilk başlarda hemşirelik istiyordum ve sanırım 4 senedir hayalimdi ama daha sonra derslerim kötü gitti ve bu hayalim yavaş yavaş söndü ama hayalim hep hastanede calismak o hastanenin bir parçası olmak istiyorum. Hergün hastanede calismak istiyorum babam 2 senelik bölümlere yani tyt ile alanlara bak dedi ve tıbbi sekreterligi gördüm kafama yattı temiz iş ama burdaki kişilere sormak istiyorum bilgi veriri misiniz lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
9. sınıfım çok iyiydi 87 ortalama ile geçtim ama 10. sınıfım 9 a nazaran az iyi ama calisirsam tyt yi hallederim
Tıbbi sekreterlik okumak istiyorum, bilgisi olan var mı?
Ben tıbbi sekreterim istemeyerek okudum puanım az diye üç aydır mesleği yapıyorum rahat ama sadece bu yıla özel 32bin alım oldu kpssyş çok iyi yapman gerek atanmak için
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Mesleğini seviyor musun zor mu peki pişman olur muyum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben tıbbi sekreterim istemeyerek okudum puanım az diye üç aydır mesleği yapıyorum rahat ama sadece bu yıla özel 32bin alım oldu kpssyş çok iyi yapman gerek atanmak için
Mesleğini seviyor musun zor mu peki pişman olur muyum?
Yani idare eder o kadar sevilecek yanı yok
Kursu bile olan bir bölümü neden okursun
çok rhat çünkü
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!