Ücretli öğretmen olarak çalışıyorum, okuldaki müdürüm baskı uyguluyor. Ne yapabilirim?

Ben ücretli öğretmen olarak çalışıyorum ama tecrübeliyim zaten güzel bir üniversiteden mezunum ama şu an çalıştığım okulda biraz yüksek puanlı bir okul ama en nihayetinde ücretli öğretmenim ve okuldaki öğretmenlerin içinde en genç benim. Müdür kadrolu öğretmenlerle sohbet ediyor ama benimle bırak sohbeti resmen bana öğrenci muamelesi yapiyor. Yarım gün çalıştım yarım günün sonunda dayanamayacak noktaya geldim kadınsal durumum var. Sadece son iki saatim doluydu ama müdürden izin istedim rahatsızım dedim rapor getirmen gerekir dedi. Gerçekten iyi durumda değildim ve diğer öğretmenler çocuklarının gösterilerine vs saçma sapan şeylere bile izin alıp çıkabiliyor ya da okula gelmiyor. Ben dersimi daha sonra telafi ederim dediğim halde rapor istedi ve çok sıkıntı yaşadım raporu alana kadar saatler geçti daha kötü oldum. Raporu kendisine gönderdigimde sadece el işareti atmış emoji. Ya insan bi demez mi geçmiş olsun diye. Kibrinde bogulsun başka sözüm yok. Haksız mıyım sizce? Her zaman öğrenciymişim gibi davranıyor bana

Ücretli öğretmen olarak çalışıyorum, okuldaki müdürüm baskı uyguluyor. Ne yapabilirim?
Cevapla