4 yıllık insan kaynakları yönetimi okumak istiyorum ama iş bulabilir miyim?

4 yıllık insan kaynakları yönetimi okumak istiyorum ama mantıklı bir seçim olur mu bilmiyorum. Kendimi nasıl geliştirebilirim iş bulabilir miyim 4 yılım ziyan olur mu ondan korkuyorum bu bölümü okuyan arkadaşlar destek olabilir mi?

4 yıllık insan kaynakları yönetimi okumak istiyorum ama iş bulabilir miyim?
Cevapla