Açık öğretim derslerime hiç çalışmadım. Dersleri toparlamam ne kadar sürer?

Merhaba açık öğretimde 2. dönemim 2 dönem boyunca ders çalışmadım çok pişmanım daha yolun başındayken toparlamak istiyorum toparlayabilir miyim ne kadar sürede toparlarım yazar mısınız düşüncelerinizi🙏🏻

Açık öğretim derslerime hiç çalışmadım. Dersleri toparlamam ne kadar sürer?
Cevapla