Arkadaş gidin uyuyun yaa 😒 kargalar bir uyansaydı öyle arasaydınız 😂
Eviniz yanmadığı sürece aramayın bence 😒
Eviniz yanmadığı sürece aramayın bence 😒
Çalışıyorlar mi diye bakmak için ararım 😂
Calışıyoruz çalışıyoruz 😂😂
Neyse bir kişi bir kişidir kendimi olmasada bir çalışanı kurtardım 😂
youtube.com/shorts/5Qk2eO6ZDoU?feature=share
Aklıma bu geldi 😂😂
Rica ederim ☺️
Acımam, gece 4 te bile ararım ahahaha
Yazıklar olsun 😒
Cevap
17Cevap
Sektör ne bilmiyorum ama bir kuryenin çağrı merkezindeysen sabahın körü gecenin karanlığı hiç fark etmez her türlü ararlar
Bu bir tık daha kötüsü sanırsam
Daha kötüsü ne olabilir ki hem merak ediyorum hem de vereceğin cevaptan korkuyorum
Senin dediğin kötüsü demek istedim.
Bir tık daha iyi benim ki Türkiye için çalışmamam daha iyi sanırsam
Peki.
Ararım acımam geçen gece 2 de aradım kredi kartı iptali istedim kız çıldırdı fjdjjdjd
Gündüzler cuvala girmiş 🥺 ben ekstra borc cıkarırdım geri cıldırtmaca😂😂
O zaman kartını bloke ederdim 😎 24 saatliğine
Pazar sabahı aramama sebep olacak bir konu yok sanırım
Kolay kolay aramam ki. Onlar benı daha çok arıyor.
Şöyle kampanya var , kredi kilitleyelim size falan 🤦🏽
Benim bir arkadasim vardi. Yokluktan musteri hizmetleriyle konusuyordu
Hiiç aramam kafam kaldırmıyor
Ara muhabbet ederiz 😌
Almanca ben 😒
Hattın diğer ucunda senin sesini duyabilme ihtimali çok önemli bir sebeb bence 😉🌷
Ürünüm neden gelmedi :(
Ama pazar pazar 😒
Gıcık etmek için heheh 😂
Neyse iadeyi gıcık ederim 😎
Almıyorum 😃
O senin sorunun 😂 her türlü gıcık ederim 😎
Hee kelimelik de ettiğin gibi mi 😤
Bakarsan görürsün hamle sırarsı kimde olduğunu puhahhahahahajajaj
Zalımmm
Asıl onlar bizi aramasın
Yok yok biz aramayız 😂
Valla arıyorsunuz
Yaw herkesin var Bi isteği,
Bazıları istekten ziyade can sıkıntısı 🤦♀️
Yaşlılar özellikle
Hangi firmanin müşteri temsilcisisin dur bende arayayim :)
7/24 çalışan bi sektör neden aramasınlar
Iyi mesailer aplacimm
TP'de misin yoksa sen 😀
Tp ne? 😂
Teleperformance
Türkiye'de bir sürü şirkete çağrı merkezi hizmeti veren büyük bir şirket sanırım Fransız orijinli
Nouuu 😂 bu tarz şirkette çalışmıyorum. Bir kurumsal firmanın kendi bünyesinde çalışıyorum
Orası da kurumsal bir firma sadece dediğim gibi Türk Hava Yolları VakıfBank Ak Sigorta gibi birçok firmaya çağrı merkezi hizmeti sunuyor daha önce Arçelik ile de çalışıyorlardı Ama sanırım artık çalışmıyorlar Çünkü arkadaşım çalışıyor o firmada Oradan biliyorum Sen neredesin peki
Biliyorum ama benim çalıştığım firma dolaylı yoldan değil kendisinde çalışıyorum. maalesef acık etmemiz yasak
Buradan açık etmen tabiki yasak
Ama içeriden serbest 🤪
Aramam ya
Müşteri olmam
çoook yalnızlar
Müşteri temsilcisi misin
Ne olur
Millet işin var gücü var senin gibi yatmıyorlar
Ahahaha oysaki çalışan benim 😂 yatan müşteriler
Yok sen yatmaya gitmişsin belli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar