Sizce astsubaylk mı polislik mi iyi? Ben astsubaylık diye düşünüyorm ama kızlara yakışmaz diyorlar sizceee?

Sizce astsubaylk mı polislik mi iyi? Ben astsubaylık diye düşünüyorm ama kızlara yakışmaz diyorlar sizceee?
Cevapla