Şu an önlisans 1. Sınıftayım seneye önlisans kpssye girip astsubaylğa hak kazanmş olsam üniden mezun olmadan çağırırlar mı ?

Şu an önlisans 1. Sınıftayım seneye önlisans kpssye girip astsubaylğa hak kazanmş olsam üniden mezun olmadan çağırırlar mı ?
Cevapla