Yaptığım işi türkiyede sadece ben yapıyorum nasıl çıkabilirim?

Çalıştığım şirkette tek ben olduğum için ve Türkiye genelinde yine tek olduğum için çıkamıyorum adamlar çıkaramıyor bende çıkamıyorum ne yapacağım işi bırakırsam direkt iflas ederler yerime kimseyi bulamazlar yurtdışından bulurlar o da zaten bir elin sayısını geçmez istedikleri para da en az 20 bin dolar olur ödeyemezler ne yapacağım vicdanen batmasını istemeyeceğim bir şirket çıkarsam büyük vicdan azabı çekerim ki çıkmamam için elinden geleni yapıyorlar ne yapacağım
Güncellemeler
+1 yıl
Kategori yanlış oldu hızlıca seçti otomatik takılmayın
Yaptığım işi türkiyede sadece ben yapıyorum nasıl çıkabilirim?
Cevapla