Üst katın sesinden rahatsız olduğum için ders çalışamıyorum. Nasıl ders çalışmaya odaklanırım?

Arkadaşlar sınava hazırlanıyorum. apartmanda çok fazla tıkırtı var. ust kattan ve merdivenlerden geliyor. merdivenin duvari odayla bitisik. inip cikma sesleri cok fazla geliyor. ust kattakiler de aşırı ses yapıyordu uyardik artik eskisi gibi değiller ama ben onlarin yuzunden bu konuya aşırı takıntılı hale geldim surekli bu sesleri takip ediyorum ve ders çalışamıyorum. eve surekli küçüklü büyüklü bir tıkırtı hali hakim. sizin evleriniz de böyle mi merak ediyorum. gece Ust kattakiler uyudugunda huzur buluyorum. evde çit çıkmasın istiyorum. ailem alismami soyluyor. ama maalesef basaramiyorum. baya takıntılı birisine donustugumu dusunuyorum ama bu hassasiyetim tıkırtı şeklindeki sesler üzerine. sinifta Konusma sesi varken bile ders çalışabilirim mesela. her evde bir miktar ses oldugunu da biliyorum ama bizim ust kattakiler sabhatan aksama kadar faaliyet halinde bu beni deli ediyor. galiba misofonia hastası oldum ne yapmam gerek nasil kurtulurum yardim edin

Üst katın sesinden rahatsız olduğum için ders çalışamıyorum. Nasıl ders çalışmaya odaklanırım?
Cevapla