Kimya sektörü mü yoksa otomotiv sektörü mü daha kazançlı?

İhracat yapan bir kimya sektörü mü yoksa Hyundai veya Opel gibi bir otomotiv bayisi mi daha kazançlı olur? her ikisinde de satış departmanında olcam?

Kimya sektörü mü yoksa otomotiv sektörü mü daha kazançlı?
Cevapla