Öğretmenim. Eski velilerden bıktım, sürekli görüntülü arıyorlar. Nasıl çözüm bulabilirim?

Ücretli öğretmenlik yapıyorum. İlkokulda öğretmendim kadrolu gelince çıkardılar okulda sadece iki ay çalıştım. Okuldan çıkınca iki ay geçti kimse aramadı sonra aniden akşam vakti görüntülü aramalar başladı. Ben daha okulda çalışırken bile akşamları aramayın diyordum. İnadına yapar gibi sürekli görüntülü ariyolar pat diye ve akşam saatleri. Ailem geçen gün yurtdışına çıktı ve akşam yine farklı numaralarean görüntülü aranınca ailem sanıp açtım baktım yine öğrenciler. Suratlarına kapattım. Defalarca aramayın arayacaksaniz haberim olsun demistim laf dinlemiyolar. Ben engelledikçe farklı yollardan ariyolar. Evli barkli insanım iftar saati ariyolar eşimin iş çıkışı saati ariyolar kasıtlı sanki. Allah aşkına tavsiye verin. Numaramı değiştiremiyorum herkeste bu numara var bunu kullanıyorum. Lütfen tavsiye verin. İnsan kendi ailesini bile pat diye görüntülü aramaz.

Güncellemeler
+1 yıl
Tek bir arama değil arkadaşlar yüz defa çağrı ariyolar açayım diye. Ama okuldan çıktığımda iki ay niye kimse aramadı bı anda mi özlediler
Güncellemeler
+1 yıl
Öğrencilerle çekildiğim fotoğraflar falan var onlarda. Bişey yaparlar mı sizce? Sert mesaj attım az önce ama hakaret etmedim. İntikam almak isterler mi? İnsanları taniyamiyorum gerçekten
Öğretmenim. Eski velilerden bıktım, sürekli görüntülü arıyorlar. Nasıl çözüm bulabilirim?
Cevapla