Yapay zekâ ile alâkalı şunlara değinmek istiyorum, Matrix gerçekleşecek yani demek istediğim yapay zekâlı robotların evrimi insanın evriminden hızlı olduğu için -paylaştığım anekdotu da okursanız- ("-beni kapatmak demek beni öldürmek gibi bir şey olacak "demiş robot) insanlıktan daha gelişmiş olacak olan robotların tabii ki de insanlara hizmet etmesini bekleyemeyeceğinizi anlarsınız. Peki buna rağmen neden yapılıyor bunlar derseniz de , :) bu robotları kullanarak insanlığı ele geçirmek isteyen art niyetli insanlar var ne yazıkki ama onların bile kontrolü elden kaçıracakları riskini göz ardı etmeleri onların da sonunu getirecektir ; benim bunu yapmak açısından da en çok beklediğim taraf da uzakdoğu Asya yani Korona virüsle bize yaptıkları ağır bilanço gibi...
Son olarak şunu eklemek istiyorum, insanlık kötü niyetli hırslarıyla kendi sonunu kendi getirerek evrenden silinecektir hiç yaşamamış gibi..
Bir iş ne kadar teknolojik alana geçse de insanlara ihtiyaç olacak, ama daha azına ve o işteki farklı alanda. Her seferinde yeni meslekler oluşacak yani bu bize ihtiyaç kalmayacak mevzusunun bu kadar tartışma yaratması gereksiz.