Biraz insaflı davranın müşteri temsilcileride insan 😂
Ben başlıyorum 😒 “biz size en kısa sürede geri döneceğiz”
Dönmüyorlardı 😒
Ben başlıyorum 😒 “biz size en kısa sürede geri döneceğiz”
Dönmüyorlardı 😒
Arıyorlar teklifi boğuk sesle söylüyorlar diğerlerini çok net anlaşılır söylüyorlar ama teklifi boğulur gibi söylüyorlar o şeylerini sevmiyorum :D
Aynı gün icersinde o teklifi en az 30 kere yapıyor ama 😂
Bana çok ısrarlı davranmıyorlar :D Ben anlamazsamda hayır diyorum :D
Hayırı net olanlarla ikna etmek mümkün değil ondandır 😂
Genellikle 444 vs numaralarını açmıyorum :D
oto konuşmaysa hemen kapatıyorum
İşin düşer 444 numarası ararsan onlarda acmazsa 😂😏
İşim düşmüyor. D
Ben niye müşteri temsilcilerini savunuyorum 😂 ay banane
Avukatları gibisin harbi
O işte çalıştığım için 😂
Askerde vardı bir tane bana ben hep 1. oluyordum diyordu diyarbakırlı birisiydi ve gerçekden konuşması vs iyidi hep milleti kandırıyorlar vs diyorlardı bu iş böyle diyordu
Hayatımda en çok yalan söylediğim dönem bu sektörde çalıştığım dönem 😂 gerisini sen düşün
Sizi gidi sizi birisine sizin bir çıkarınız olmasa bana bu kampanyayı sunmazsınız demiştim :D
Ohooo ben burada herşeyi söylemeyeyim en iyisi 😂
Eyvah eyvah
valla ben genelde telesekreterden müşteri temsilcisine bağlanana kadar sövüyorum o esnada duyuyorlar mı acaba? ((:
Ahahah duyulmuyor 😂
Temsilciye bağlanmadan hemen önce sesli konuşulan karşılıklı her şey kayıt alında
Hayır ya bağlanmadan önce kayıt altına alındığı uyarısı veriliyor sonra bağlandıktan sonra kayıt altına alınıyor her şey.
Bilerek cağrı almama durumu olmuyor. Sıraya alınıyor cağrılar otomatik düşüyor
Cevap
5Cevap
Günde yüzlerce insan ile uğraşıyorlar. Ben her zaman hak veriyorum
"Muhatap olabileceğiniz en yetkili kişi benim"
ee yap o zaman
"bu kadar yardımcı olabilirim"
Bunu söylemekten nefret ediyorum bende 🥺
Yetkili birine bağlasana sorarlarsa yanlışlıkla oldu dersin🥺 bi güzel sevgilerimizi iletsek🤔 fikri bile çok hoş yaa 😂😂
Almancan varsa hemen bağlıyayım 😂
Uydurmacam var benim 😂 anlaşacağımıza inancım tam 😂
Sizi yetikili kişiye aktarıyorum lütfen hattan ayrılmayın 😂
sonunda duydum😂 teşekkürler😂
Tabi hemenn yardımcı oluyorum der ve beceremez sonrada şu birimle görüşün diyip o birime aktarır o da beceremez sonunda cinnet online
Hayır ama ya 😥
Müşteri temsilcisine baglanmak için 0’a basınız.
37 saat cesi baglarında dolanıyorum calmıstır 😂
Musteri temsilcisine baglanirsak akjxjdjd duyacagimiz seylere raziyiz
Hatlar yoğun hep ondan 😂😂 arka planını sorma sakın 😂
Sizi tam anlayamadım ne istediginizi bir kac kelime ile tekrarlarmısınız?
Bunu duymaktan nefret ediyorum
Üzgünüm sizi anlayamadım tekrar deneyiniz deyip birde kapatmaları yok mu 😒
Bu bizim yapabileceğimiz bir şey değil 😀 o zamn nw işe yararsın
Ama bizimde yetkilerimiz sınırlı oluyor 🥺
Abdurrahman bey bu kampanya değişmez, size özel teklifimiz gibi cevaplar. 😤🤬
Anketimize katılmak ister misiniz
O anket bizim bu işin kalbi öyle deme 😂 kötü değerlendirme puanımızı kırıyor
Sana kötü değerlendirme veren Allah'ından bulsun :)
Aminnnnnn 😂 evlerinde interneti kesilsin inşallah 😂
bos konusuyirlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?