Sizce hangi kursa gidip meslek edinmem daha iyi olur?
Grafik Tasarımı
Yazılımcı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba, bence yazılım kursuna giderseniz çok güzel olur yani ben ikisi arasında kesinlikle kalsaydım şansımı yazılımcılıktan yana kullanırdım. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Grafik tasarımı şıklarda belirttiğine göre sanata yatkinsin. Bence sırf kolay yoldan zengin olunuyor diye yeteneğin olmayan ya da calissan dahi tutkun olmadigi için zorunluluktan yaptığını hissettiren bir meslek grubunu yapma. Bende reklamcılık için uğraşmak istiyorum. Sevdiğim bir iş ve beceri ile hayatımı daha rahat koyabileceğimi dusunuyorum.
Cevap
8Cevap
Yazılım bence
yazılım düşünüyorsan kursa gitme patika. dev sitesine gir üye ol ücretsiz yazılım öğren
Abla İngilizce dil kursu en süperi
Yazılım büyük iş getirisi olur diye düşünüyorum
Keşke yeteneklerini de yazsaydin
Yazilim
C şıkkı ikisi de..
Grafik Tasarımcı bence yazılımcı zor çünki
Yazılımcı ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?