Kayıt bir dönemliğine dondurulursa bir sonraki dönem için yatay geçiş yapılabilir mi?

Arkadaşlar gecen donemki ortalamam 3.20ydi dusmesini istemiyorum o yuzden dondursam bir sonraki donemde ortalamayla yatay gecis yapabilir miyim

Kayıt bir dönemliğine dondurulursa bir sonraki dönem için yatay geçiş yapılabilir mi?
Cevapla