Okulu bırakıp dövmeci olmayı düşünüyorum. Nereden başlamam gerek?

Dövmeci olmayı düşünüyorum. Türkçe öğretmenliği 2. sınıf öğrencisiyim. Okulu bırakıp kendimi çizime vermeyi düşünüyorum, çizim yeteneğim var ve küçüklüğümden beri çizimle hep uğraştım. Benim bir tutkum vardı ve bir baktım ki insanlar bunu söndürmüş. Artık daha fazla istemediğim şeyler için uğraş vermeyeceğim. Sizce nereden başlamam gerek, bir dövmecide çırak olarak işe girmem için ne gerekir...

Okulu bırakıp dövmeci olmayı düşünüyorum. Nereden başlamam gerek?
Cevapla