Nasıl bir iştir?
Ustlerim kaba davranır mi?
Musteriler ya da calisanlar taciz etmeye calisir mı?
Ustlerim kaba davranır mi?
Musteriler ya da calisanlar taciz etmeye calisir mı?
Orta derece zorluğu var, kadınlarla takılırsın. Taciz edemezler, şikayetinle ya büyük tutanak yerler ya da işten çıkarılırlar. Müsterilerle çok alakan olmaz, onlarla güvenlik, f&b ve resepsiyon ilgilenir. Ya da animasyon. Üstlerin otele göre değişir
Cevap
5Cevap
Bizim akraba Beşiktaş da swistotel de çalışıyor du cocugun maasi bahşişler ile ayda 25-35 arasını buluyordu iyi bölümünde çalışıyordu
Çalıştığın heryerdd farklı psikolojide insan var kendin gidip göreceksin
Valla bilmiyorum aslında ama gerçekten böyle neden böyle olup düşündüğünüde anlamıyorum allah yar ve yardımcın olsun attığın kurşun isabet etsin mevlam utandırmasın
Ne kursunu
Onu da nerden çıkardın soruya bakana
Ne imamı kardeş iyi oku
Müezzinlik ne alaka koç
Kat görevlisi yani dimi
Kat görevlisi olarak annem calisiyo herkesin yapabileceği bir iş değil ama sen kendi güveniyorsan bu konuda sorun yok. annemin çalıştığı yerde ustler dlan kimse kaba davranmıyor tam tersi baya iyiler otelden otele farklılıklar gösterebilir tabi bilemiyorum. Annem hiç öyle taciz gibi şeyler yaşamadı anlatmadı olmuyor tam tersi.2 3 kere otel değiştirdi Annem ve hepsinden re memnun insanları müşteriler falan gayet iyiler
Çok yürüyen olur otelde sana
Kurumsal biryerse olmaz bişey yavru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?