Bugünlerde aklımda seracılık var daha doğrusu fikir babası tarlasını benimle paylaşacak olan bir tarım müdürü. Acaba toptan satışta kâr elde edebilir miyim?

Bugünlerde aklımda seracılık var daha doğrusu fikir babası tarlasını benimle paylaşacak olan bir tarım müdürü. Acaba toptan satışta kâr elde edebilir miyim?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bağ bahçe benim bilgi alanım değil. Ancak ek iş olamayacak kadar zahmetli iş diye biliyorum.
Seracılık güzeldir
Seracılık çok vakit alan bişey olmalı. Ek iş olarak yapılabileceğini sanmam
Vardı önceden bir tanıdığın hemen ürün veriyor öyle de bir zorluğu yok gibi.
Pek sanmıyorum ama neyse...
Ölüm yok ya sonunda pek de batmam sanırım 😄
Umarım öyle olur :)
Teşekkürler 😊
Kolay gelsin 😊
😊✌️
Tarla çok bende kiralıyım sana bi gör işin zorluğunu 😅
Bir serayla ölmem herhalde 😄
Büyüklüğüne bağlı seranın iki dönüm yap görün zorluğunu
İki dönümlük yer vermezler zaten😄
Ben veriyom işte
olacak bir şey soyle bari😄siz ekmiyor musunuz hiçbir şey
Ekiyoz da iki dönüm veririm bişi olmaz
Irmak kenarından
Bedava olursa bakarız 😄
Ha bide bakıyon yani yine ikna olmuyon
Bunlar artık herkesin yaptığı bir şey aronya yetiştiriciliğini tavsiye ederim
Buralarda pek gitmez elimde kalırsa 😄
😄 ama aronya yetiştiriciliğini tavsiye ederim aklınızda bulunsun iyi akşamlar iyi iftarlar
Teşekkürler aklımda bulunsun, iyi akşamlar hayırlı iftarlar 😊
:) 👋
Ek iş olarak seracılık yapamazsınız matmazel ama al sat işi yapabilirsiniz daha da karlı olur sizin için
Ne alıp ne satayım peki😃
Senin bileceğin araştırıp bakman lazım akıllı kızsın gördüğüm kadarı ile bence bunu yaparsın kadınlar ne alır sever sen daha iyi bilirsin minnoş
Peki teşekkürler 😊
Rica ederim çok caliskansin sen az otur devir dinlen kiz