3 özürlü, 0 özürsüz devamsızlığım var, belge almak için kaç gün daha gitmeme hakkım var?

O özürlülerden 1 tanesi nöbetçi olmam diğerlerinde okulda domuz gribi vardı ona yakalanmıştım şimdide bayağı midem bulanıyor ilaç içemiyorum orucum okulda kusarım diye korkuyorum ders programı zaten boş beden falan var ben evde daha iyi çalışırım gitmesem olur mu?

3 özürlü, 0 özürsüz devamsızlığım var, belge almak için kaç gün daha gitmeme hakkım var?
Cevapla