İki otobüs aktarmalı 2 saatlik yolu olan ve asgari ücret veren bir firmada çalışmak saçma mı olur?

Bugün bir iş teklifi aldım şirket iyi ama güzergah olarak bana ters bir konumda, Google haritadadan bakınca toplu taşıma ile en az iki aktarma yapmam gerekiyor ve 2 saat olarak gösteriyor otobüs yolculuğuju ve 15 dk yürümem gerekiyor ha birde bunun dönüşü var. Maaşı asgari ücret sizce buna değer mi?

İki otobüs aktarmalı 2 saatlik yolu olan ve asgari ücret veren bir firmada çalışmak saçma mı olur?
Cevapla