Hakkım yandı mı yoksa yeni dönemle Kastamonu'ya atamam olur mu?

Selamün aleyküm beyler ben 34 dönemden muhabere lise yedek 69 olarak kazanmıştım. Sağlık ve güvenlik soruşturmasından herhangi bir sorun çıkmadı. Bizim dönemin muhaberecileri 21 Kasım'da Manisa'da Kırkağaç'a atamaları oldu ve bu atamada lise yedek 58'e kadar geldi. Atama olduktan 9 gün sonra aşağıdaki fotoğraftaki gibi işlem durumu geldi. Bu işlem durumunu alan herkes gidicek denildi. Bu işlem durumunu alan komando-asayiş braşlı olan arkadaşlar yedek kalmaksızın atandılar. Muhabere yedek ve Ek lojistik olarak bizleri Kastamonu'ya alacakları hakkında bir söylenti var. Kafam çok karışık bizim hakkımız yandı mi? Yoksa Mayistaki yeni dönemin ilk atamasına bizide alırlar mi?

Yeni dönemle Kastamonuya gidersin.
Hakkın yandı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Furkan Çakır, 2022 yılı uzman erbaş temin sınavı kapsamında işlemleriniz tamamlanarak bilgileriniz tayin daire başkanlığına gönderilmiştir. personel temin sistemini (pts) takip etmeniz önem arz etmektedir
Hakkım yandı mı yoksa yeni dönemle Kastamonu'ya atamam olur mu?
Cevapla