Küçükken ailem beni okuldan aldı, yazım çok kötü. Benimle dalga geçerler mi?

Ben küçükken ailem yüzünden okuldan alındım okutmadilar şu an 25 yaşındayım yıllardır elime kalem almıyorum haliyle açıktan liseyi verdim şimdi sırasıyla derslerime çalışıyorum yazı yazmak konusunda epey körelmişim yazım çok mu kötü üniversitede alay konusu olur muyum 26 yaşındayım belki geç kaldım okumak için ama ailem hep engel koydu önüme şimdi nasip oluyor

Küçükken ailem beni okuldan aldı, yazım çok kötü. Benimle dalga geçerler mi?
Küçükken ailem beni okuldan aldı, yazım çok kötü. Benimle dalga geçerler mi?
Cevapla