Tekstilde çalışmak mantıklı mı detaylı okuyup yorum yapar mısınız?

Küçük bir şehirde yaşıyorum 4 yıllık üniversite mezunuyum iş imkanı yaşadığım yerde olmadığı için çalışamıyorum maalesef. 3 aydır bir tekstil firmasında çalışıyorum ancak yoruluyorum yorulmaktan ziyade başım şişiyor insanların lafı sözü bunun yanı sıra iki lafı bir araya getiremeyen bir ton cahil insan bir günümde güzel geçti diyemiyorum sabahları zorlanıyorum geçen hafta gitmedim bugün gitmedim olmuyor yani paraya keyfi harcamalar dışında ihtiyacım yok ancak böyle de kendimi kötü hissediyorum ezik gibi hissediyorum bir işe yaramaz gibi kafam karışık işte

Tekstilde çalışmak mantıklı mı detaylı okuyup yorum yapar mısınız?
Cevapla