Türkiye'de neden pozitif bilimlere gereken önem verilmiyor?

Fizik bölümü mezunuyum ve is bulamıyorum diye formasyonla öğretmenliğe geçeceğim bunca yılım boşa mı gitti yani? Aşırı pişmanlık duyuyorum
Türkiye'de neden pozitif bilimlere gereken önem verilmiyor?
Cevapla