Tıp kazananlar nasıl kazanıyor. Bu irade neden bende yok?

Cok imreniyorum. Ben neden bu kadar tembelim. Odaklanamiyorum. Olmuyor eskiden boyle degildim. Cok sıkılıyorum. Her deyi denedim pamodora vs ama ders calismak iskence gibi geliyor. Dersi bir zorunluluk gibi algilamamaya calisiyorum ama yine de boyle geliyor. Sirf sen oyle dusunuyorsun diye oyle demeyin lutfen cunku gercek bu.

Tıp kazananlar nasıl kazanıyor. Bu irade neden bende yok?
Cevapla