4 yıllık ve 2 yıllık grafik tasarımı bölümü fark nedir?

Grafik tasarımı okumayı düşünüyorum fakat 2 yıllık ve 4 yıllık seçenekleri var aynı bölüm için. Farkları nelerdir bilmiyorum yanlış tercih yapmakda istemem 2 yıllık için aydın üniversitesini 4 yıllık için arel üniversitesini düşünüyorum. İş hayatına atıldığımda 4 yıllığın maaş v. b konularda bana avantajı olur mu aynı şekilde 2 yıllığında dezavantajı olur mu?

4 yıllık ve 2 yıllık grafik tasarımı bölümü fark nedir?
Cevapla