Dyt 1. sınıf öğrencisiyim bırakmak istiyorum başka şehirde okumak bana zor geliyor. Bırakıp 2 yıllık bölüm okusam nasıl olur?

Dyt 1. sınıf öğrencisiyim bırakmak istiyorum başka şehirde okumak bana zor geliyor. Bırakıp 2 yıllık bölüm okusam nasıl olur?
Cevapla