Giyim mağazasında çalışıyorum işten ayrılıp BİM veya Gratis'e girmeyi düşünüyorum Sizce girmeliyim?

Şu an bir giyim mağazasında çalışıyorum Hafta içi 10.30'da gidiyorum akşam 8.30'da çıkıyorum hafta sonu ise 9.30'da gidip yine aynı şekilde 8.30'da çıkıyorum bazı zaman zaman kalabalık oluyor bazen sakin oluyor Hafta sonları daha yoğun oluyor sigorta ile birlikte 8700 lira alıyorum yemek ve yol masrafı içinde değil bu yüzden de BİM ve 101 ya da Gratis'e girmeyi düşündüm BİM ve 101de 8,5'ta girip saat 10.00'da çıkıyormuşuz 10.000 lira civarda bir maaşı var yemekte onlardanmış Gratis'te saat aralığı değişiyormuş bazen 1 de bazen 8'de bazen 10 da giriliyormuş yine çıkış saati onu buluyormuş onlarda da yemekleri onlar veriyormuş 8.700 civarı maaş alıyorlar Sizce BİM'i mi 101 mi Gratis mi yoksa şu an çalıştığım yere mi devam etmeliyim? BİM ve 101'in yoğunluğu nasıl oluyor ya da Gratis'in

Giyim mağazasında çalışıyorum işten ayrılıp BİM veya Gratis'e girmeyi düşünüyorum Sizce girmeliyim?
Cevapla