Hayatımı yoluna koymam gerek ama nasıl yapmalıyım?

Üniversite öğrencisiyim. 21 yaşındayım. Şu 21 yılda ne yaptım derseniz çok boş zaman geçirdim. Kendimi yeterince geliştiremedim. Artık bir şeyleri yoluna koymam gerek. Daha kültürlü biri olmam gerek. Ders çalışmalıyım. Kitap okumalıyım bol bol. İngilizcem arkadaşlarıma göre hep iyiydi mesela hiç çalışmazdim hep yüksek alirdm ama hiç üzerine bir şey katayim demedim. Deseydim şu an B2 falan olurdum. Tavsiye verin nasil yapmalıyım bu planları?
Hayatımı yoluna koymam gerek ama nasıl yapmalıyım?
Cevapla