Adayların heyecanla beklediği tarih geldi!
ÖSYM takvimine göre 17-18 Haziran'da yapılacağı duyurulan Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) başvuruları bugün açıldı.
Şimdiden sınava gireceklere başarılar diliyorum. Sen de onlardan biri misin?

Adayların heyecanla beklediği tarih geldi!
ÖSYM takvimine göre 17-18 Haziran'da yapılacağı duyurulan Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) başvuruları bugün açıldı.
Şimdiden sınava gireceklere başarılar diliyorum. Sen de onlardan biri misin?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Baş vuru yapmayı düşünmüyorum
Biz o yollardan geçtik 😂 girecek olan öğrenci kardeşlerime sonsuz başarılar dilerim. Umarım hepiniz istediğiniz yerlere yerleşirsiniz 🌹
geçen sene tattım o heyecanı bu sene gerek yok 😅
Ben bu sene girmeyeceğim ama inşallah giren arkadaşlarım için çok güzel olur
Yks son basvuru taruhi ne zaman internette bulamadin
Ben ikinci üniversite için başvuru yapacağım. Herkese başarılar diliyorum şimdiden. Keyifli günler.
Allah’a şükür geçtim oraları, hazırlananlara allahtan sabır diliyoruö çok zor
Ben ikinci üni için giricem. Herkese başarılar. Umarım herkesin gönlünden geçen olur
Yok ben geçtim bunları. Girecek olanlara başarılar dilerim
Yurt dışında rahat etmek için burada üniversite okumak mantıklı yoksa bu ülke için okumak hak etmiyorlar o kadar eğitim görenler açlıktan ne halde
Zaten istediğim bölümdeyim ama yine de denemek amaçlı gireceğim
Ertelenmesi gerekirdi en azından temmuzda olmaliydi depremzede öğrenciler için
İnşallah Allah'ın izniyle giricez bu sene 😌🙏dua edin bizim için dualarınizi esirgemeyin bizden
Bu sene bir giresim var
Mezunum ben ama yine girerim bu sene
Bugün başvuru yaptım hayırlısı bakalım.
Bizden geçti artık gireceklere başarılar
ben yapmayacagim genclerin onune gecmeyim bos yere
Yapmayacağım okul zamanım geçti
bence bir ay ertelenmeliydi
Bencede deprem bölgesindeyim ve 1 aydır yeni evimize girdik psikolojik olarak çok zor karanlıkta dahi duramıyorum gözümüzü kapatıyoruz o anlar aklımıza geliyor ki daha da kötü durumda olanlarda var kesinlikle 1 ay ertelenmeliydi.🤷🏻♀️
çok zor gerçekten Allah yardımcınız olsun
Evet bu sene gene girecegm
Girecek öğrencilere başarılar dilerim
Ben gireceğim şimdiden hazırım
Başvurular ne zaman ki bittimi yoksa
Çok mutluyum 🤓
Ben.
Önüne gelen başvuruyor zaten ya
Rabbim KoLayLık Versin BekLeyenLere. . .
bindik bir alamete gidiyox kıyamete
Belli değil
Yapıcam
Başvurular ne zaman
Melissa May gibi karıymış, iyi konsept olur bundan
Ünideyim şu an
Ben 😥😥😥
başvuru ne zaman bitiyo
23 Mart sanırım
Bu sene düşünmüyorum