Atatürk'ün çizdiği bilim ve akıl yolunu takip etmekten niye bu kadar uzaklaştık?

Atatürk'ün çizdiği bilim ve akıl yolunu takip etmekten niye bu kadar uzaklaştık?

Fal ve büyü gerçekten de var ama burçlar palavra. Çeşitli ruhsal varlıklar veya cinler aracılığıyla fal bakılabiliyor ve büyü yapılabiliyor ama bunlar çok büyük günah.
Çünkü cahil ve saf çok
cehalet çok yaygın
Cevap
6Cevap
islamda büyü cinler vs gercek diye inananlar buna da inaniyor. yok deseler inandiklari dini yalanlayacaklar.
Mantıklı bir yaklaşım.
Evet lafta hobi ancak burçlara göre hareket ettiklerini gördüm.
Ulkeyle alakası yok okultizm baslı basına gayet genis bi alan
Türkiye'de daha yaygın gibi.
Bilim ve akılla çelişen toplumlar ayakta kalamaz maalesef.
Ssjsjsj ağlıyorum şu an.
Ne diyon @G_Hakikat
Bunun atamın gösterdiği yol ile ne ilgisi var knk atam çok farklı şeyler de diyor ama yapan var mı çok az
Atatürk tek rehberimizin bilim olmasını istemişti.
Tamam da bunun bilim ile ne alakası var knk
Büyü dışında yazdığın şeyler insanlar hobi olaraktan ilgileniyor
Çoğu kararını ona göre şekillendiriyor. Tepki görmeyeyim diye hobi diyorlar.
Knk kim kime tepki veriyor eğer tepki verilmesi gerekiyorsa bu konuda değil daha önemli meseleler var bunlar boş il
Yani aslında meseleleri doğuran asıl şey bu.
Atamın izninden giden çok az bir kitle var knk
Evet sorun da bu maalesef.
büyü olan bir şey fal zaten kimse geleceği bilemez. burc olayını bilemem astroloji bilimi dicekler sonucta onada
Bilgi eksikliginden baslasak
Mantıklı.
Boşluktan ve cehaletten kaynaklanıyor olsa gerek.
Büyü var fala inanmam
Inanç ile zekat ters orantılıdır.
Zeka*
İnançtan ziyade bir şeyi kutsallaştırmaya merak var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?