Açıköğretimden Yeni bir bölüm okumak istiyorum hangi sınava girmem gerekiyo?

Yani nasıl anlatmam gerektiğini de bilmiyorum umarım anlatabilirim. Öncelikle ben mimari restorasyon mezunuyum ama açıköğretimden bir bölüm daha okumak istiyorum o da grafik tasarım. Şimdi mimari restorasyondan grafik tasarıma dgsyle geçiş yok çünkü mimari restorasyonun geçiş yapabileceği bölümler arasında grafik tasarım yok. Benim ne sınavına girmem gerekiyo açıköğretimden grafik tasarım okuyabilmek için? Tytye mi girmem gerekiyo yoksa açıköğretim sınavına mı hiçbir bilgim yok napıcağımı bilmiyorum

Açıköğretimden Yeni bir bölüm okumak istiyorum hangi sınava girmem gerekiyo?
Cevapla