Auzef alttan ders alma nasıl yapılır, her dönem ders açılır mı?

Auzef birinci sınıftayım iki gün önce bahar dönemi için kayıt yeniledim bugün ders almak için siteme girdim sadece zorunlu dersler gözüküyor güz döneminde bir dersten ff almışım o dersi ne zaman vermem gerekir sonraki sene güz döneminde mi veriliyor? Birde dc koşullu geçtiğim dersler var güz dönemi agnom 1.46 yani o dersleri vermem gerekiyor mu (çünkü bazıları agnonun 2.0 olması gerektiğini söylüyor ) yoksa bir yılın genel ortalamasına mı bakılıyor bilen biri yazabilir mi
Auzef alttan ders alma nasıl yapılır, her dönem ders açılır mı?
Cevapla