İş ortamım çok karanlık ve kasvetli, işten çıkmalı mıyım?

Yeni işe başladım çevirmen olarak büyük bir firma ve medya grafikerlik hepsi aynı katta fakat okadar değişik ki departmanın binası yapı olarak karanlık ve sanki sizi bir laboratuvarın içine koymuşlar gibi, zaten sosyal anksiyetesi olan biriyim geriliyorum hemen, gelir gelmez çalışanlar da konuşmaya çalışıyo sevmiyorum özel soruları bu insanlar nasıl çalışıyo burada anlamıyorum bir süre katlanmak zorundayım ama sizce çıkmalı mıyım beklemeden?

İş ortamım çok karanlık ve kasvetli, işten çıkmalı mıyım?
Cevapla