Eğitim & Kariyer Tip 1 diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum polis olmak hayalim polis olabilir miyim? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl insülini sadece yemek yiyeceğim zaman kullanıyorum onun dışında lazım olmuyor yinede sıkıntı olur mu Tip 1 diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum polis olmak hayalim polis olabilir miyim? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Quafly Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sağlık kurulunda kalırsınız mümkün degil ne yazık ki.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sağlık kurulunda kalırsınız mümkün degil ne yazık ki..
Olursun
Yani maalesef
Zor.
biraz zor
Birazcık zor