Tip 1 diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum polis olmak hayalim polis olabilir miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
insülini sadece yemek yiyeceğim zaman kullanıyorum onun dışında lazım olmuyor yinede sıkıntı olur mu
Tip 1 diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum polis olmak hayalim polis olabilir miyim?
Cevapla