Arkadaşlar İYTE (izmir yüksek teknoloji enstitüsü) nasıl bı unıversıte daha orda okuyanlar veya okumuş olanlar ne dıyorsunuz.. ben orda okumak istıym?

molekuler bıyolojı okumak istiyorum orda. ayrıca molekuler bıyolojı hakınnda ne dıyorsunz
Arkadaşlar İYTE (izmir yüksek teknoloji enstitüsü) nasıl bı unıversıte daha orda okuyanlar veya okumuş olanlar ne dıyorsunuz.. ben orda okumak istıym?
Cevapla