Eczacılık okurken diş hekimliği için hazırlanmak mantıklı mı?

Eczacılık okuyorum 45k yapmıştım. 43k olsaydı diş gelecekti. Bu sıralamaya da kolay gelmedim. O yüzden mezuna kalmak istemedim. Diş için tekrar hazırlanmak mantıklı mı? Arada 2k sıralama var diye çok uzak bir ihtimal olarak gelmiyor. Olmazsa da bölümümden devam edebilirim zaten.
Mantıklı
Mantıksız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eczacılık okurken diş hekimliği için hazırlanmak mantıklı mı?
Cevapla